maandag 13 februari 2012

I wishlist


Afgelopen week werd mijn I wishlist geboren op Pinterest. Om mooie dingen die op mijn wensenlijstje staan vast te leggen. Niet dat ik ze anders vergeet, maar omdat ze te mooi zijn om niet met anderen te delen. Vanaf nu zal ik op mijn blog regelmatig items van mijn verlanglijstje plaatsen ter inspiratie. 
Zoals de prachtige lampen van Piet Hein Eek, die ik voor het eerst zag op de Dutch Design Week, gemaakt van een ijzeren raamwerk bekleedt met stropdaszijde. Prachtig, omdat ze imposant zijn, maar tegelijkertijd ook fragiel en het licht zo mooi laten doorschijnen als ze branden. Ik vind ze geweldig!

From this week on I'm gathering my favorite wannahaves on a I wishlist at Pinterest. To remember, to share and to inspire. This week the great PHE lamps made from silk tie which I spotted on the Dutch Design Week in Eindhoven last octobre. Impresive and fragile at the same time. I love them! 


3 opmerkingen:

  1. Hee, die heb ik vandaag op mijn blog! Kocht er een bij de Oxo supersnel, ik vind ze ook super... Zal zo je pinterest eens checken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelijk naar jouw blogpost van vandaag gekeken. Ik vind jullie uitvoering prachtig!

      Verwijderen
  2. Hee Carla, mooi zijn ze hè!?! Ik zag de lamp voor het eerst in Den Bosch bij OXO (zo'n anderhalf / 2 jaar geleden). Vind hem prachtig, alleen mijn man helaas niet. Zag hem vandaag ook op Anki der blog staan. Mooi! (hij staat ook op mijn Pinterest!) Gr. Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...