zondag 22 januari 2012

counting my blessings






































Mooie blessings deze week:
* Pip zwom afgelopen woensdag door het gat bij zwemles en haar glunderende gezicht daarna was zo cute om te zien
* vrijdag ging ik naar een workshop Utopia in 10 stappen in de Energiefabriek van PUUR.NU in Nijmegen. Mooi om in de verbinding en uitwisseling met anderen inzicht te krijgen in de stappen naar persoonlijk leiderschap. Een ochtend met bijzondere mensen, op een prachtige locatie en met een heerlijke biologische lunch :)
* vorige week kreeg ik te horen dat ik mag starten met de opleiding Loopbaancoaching bij het Europees Instituut; ik heb er zoveel zin in dit jaar energie te steken in (en krijgen van!) het ontwikkelen van mezelf en anderen

This weeks beautiful blessings: *Pip doing very well at swimming course and especially her cute smiling face when she could swim through the hole *friday I went to a workshop Utopia within 10 days about personal leadership *the news that I can actually start my training career coaching in march this year

Volg de wekelijkse count your blessings van: Anki - Effie - Martine - Maartje - Iris - Debora - Mireille - Belinda – Tabitha - Marit - Froukje - Leontien– Esther – Anne – Arnika – Marielle – Judith – MaartjeMaureen – Marie-Lu - Aukje -  Jolanda - Esther - Marlous – Saskia - Sacha - Tess - Sjaantje -  Isabelle - Marjan - Mickey - Mieke - Margriet - Marieke -Barbara - Anouk - Linda - Kitty - Mischa

4 opmerkingen:

  1. Spannend, die nieuwe carrière-stap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Go Pip! En gefeliciteerd met je opleiding!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai meis,
    Ik heb je een Liebster Award gegeven :-) (al heb je volgens mij wel veel meer volgers dan 200, maar ik vind je blog zo leuk!)
    groetjes Samantha
    http://aseptemberfeeling.blogspot.com/2012/01/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I do not even know the way I ended up here, however I
    thought this submit used to be great. I do not
    understand who you are but certainly you're going to a well-known blogger if you are not already. Cheers!
    my webpage :: More Info

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...